Gymnastiek

Gym voor kleuters:
Gymnastiek voor de kleuters betekent fijn en veel bewegen zonder dikke kleding. De kleuters gaan dagelijks gymmen of buitenspelen. Wilt u uw kind voor het gymmen en de spellessen gymkleren en gymschoenen zonder veters meegeven. Graag met een herkenningsteken of naam erop. Deze spulletjes blijven op school. Af en toe geven we alle gymkleding mee naar huis voor een wasbeurt.

Gym in groep 5 t/m 8:
De gymlessen vinden plaats in sporthal “De Zon”. Soms wordt er ook buiten gegymd. In de gymzaal mogen geen schoenen gedragen worden die ook buiten worden gebruikt. Groep 5 t/m 8 nemen regelmatig de tassen mee naar huis en                  ‘s maandags moeten ze dan weer mee naar school. Dit om de ouders de gelegenheid te geven de gymkleding te wassen. Onder gymkleding verstaan we: gymschoenen, gymbroekjes, T-shirt of gympakje. Na de gym douchen we niet.

Gymnastiektijden

Maandagmiddag, de gehele middag (12.30 - 14.30) Groep 5 t/m 8